"Kristova smrt na kříži, je Boží cenovka na lidské duši", prohlašuje populární autor. "To znamená, že my jsme někdo!". (Schuller, "Self-Esteem"). Omyl! Kristus nezemřel "za někoho" ale za hříšníky! Cena, kterou On na tom kříži zaplatil, nevyjadřuje mou hodnotu, ale odpovídá požadavku Božské spravedlnosti! Skutečnost je taková že čím větší cena, tím dražší je můj hřích - ne hodnota mé osoby. Že zcela čistý a nevinný Boží Syn musel za mně zemřít mně nedělá hrdým ale zahanbeným, protože to byly mé hříchy, které Jej na ten kříž přibily! Jak by mohla taková skutečnost budovat moje sebe-ocenění?
A přesto psycholog "sebesmu" tvrdí: Jaká báze pro sebe-ocenění! Výkupná cena nám naznačuje hodnotu vykoupeného... Je řečeno o člověku: "Byli jste koupeni za cenu" (1 Korint.6:20). My jsme objekty Jeho vykoupení... Jaký to dává pocit hodnoty a ceny! Boží Syn nás považuje za tak cenné, že za nás dal život". (Narramore, "Special".... V pokusu o vybudování naší "sebe-ceny", jiný autor píše: Bůh by přece nedal svého Syna pro tvory, které by považoval za bezcenné" (Hoekema, "Christian")... A jiný: Musí být nekonečné hodnoty v Božím pohledu" (Schuller, "Self-Esteem). "Ve svém ukřižování položil Kristus nekonečnou cenu na lidskou duši" (Schuller, "Self-Esteem). Tyto názory nevyšly z Bible ale z psychologie, a potom byly na Bibli "naroubované".
Z Knihy Davida Hunta - Další svod křesťanství
Zde je tato kapitola: https://docs.google.com/document/d/1Q_HK1oOJ1CitFWYx5X4ilgEHWPCcsNOvGa7y-XLEBzI/edit?hl=cs#bookmark=id.7s9zzjq3rwud
Poslední komentáře
:-)
Nádhera...poko ušeli se mě zvěstovat...
Je to tak. Jak je cesta úzká, tak je i...
A ty si kto johny? Povedz nejaké svedectvo...
To svědectví